23.10.2018

dakikalardır buraya satırlar yazıp yazıp siliyorum. yazsam ne yazmasam ne diye düşünüyorum, bir yandan da içimi boşaltmak istiyorum. neyse yazacağım sanırım. hayat beni şu son bir aydır fena zorluyor. ya bu bi çeşit sabır testi ve ben bu günleri atlatırsam hayatımın önemli ve güzel bi dönemecine gireceğim ya da boku bokuna acı çekiyorum ve bu böyle devam edecek. Güçlü ve mutlu gözükmek için o kadar çaba harcıyorum ki yorgunluktan ölüyorum. oysa neden değil mi? kime neyi ispatlamaya çalışıyorum? bilmiyorum. kimseye değil de kendime belki. bilmiyorum. tek bildiğim bunun böyle sürmeyeceği çünkü takatim kalmadı. güçsüz olmakta bir şey yok, kırılgan, mutsuz olmakta da bir şey yok. hayat bu kadar zorlamaya gelmiyor. güçsüz, kırılgan ve mutsuz hissediyorsan bırak hisset, yaşa o duyguları. ne diye zorluyorsun. ne diye mutlu olmak zorundayım diye düşünüyorsun. değilsin. yalnız ve mutsuzsun şu an. tadını çıkar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder